
Mind hallottunk már költözéssel kapcsolatos „rémtörténeteket” elveszett csomagokról, sérült bútorokról… De mi van akkor, ha a költöztető meg sem érkezik? Egy ügyfelünk számára ez nem egy hatásvadász sztori, hanem maga a valóság. A költözése napján keresett meg minket, azonnali megoldásban bízva. Mit tanulhatunk a történetéből és hogyan kerülhetők el az ilyen hibák? Részletek a folytatásban…
Mind hallottunk már költözéssel kapcsolatos „rémtörténeteket” elveszett csomagokról, sérült bútorokról… De mi van akkor, ha a költöztető meg sem érkezik? Egy ügyfelünk számára ez nem egy hatásvadász sztori, hanem maga a valóság. A költözése napján keresett meg minket, azonnali megoldásban bízva. Mit tanulhatunk a történetéből és hogyan kerülhetők el az ilyen hibák? Részletek a folytatásban…
Kedves Ügyfelünk, Barátunk!
Ma két témáról szeretnék beszámolni és mindkettő kiemelten fontos azok számára, akik költözést terveznek a közeljövőben. Ilyenkor ugyanis rengeteg teendővel találja szemben magát az ember, hiszen nem kis feladatot jelent áthelyezni az otthonunkat gyakran több ezer kilométerre a jelenlegitől.
Ez a folyamat mentálisan és fizikailag is megterhelő, épp ezért nem mindegy, milyen szolgáltatókkal dolgozunk együtt és találunk-e olyan megbízható csapatot, akik valóban leveszik a terhet a vállunkról és kicsit könnyebbé teszik a folyamatot.
Nem titok, a saját tevékenységünkről beszélek. Óriási jelentősége van annak, hogy a fuvarozó teljes felelősséget vállaljon a költöztetés lebonyolításáért.
Ezt most egy kicsit jobban ki fogjuk bontani, részben azért, mert többször előfordult már az alábbihoz hasonló helyzet, amelyben azonnali segítséget kellett nyújtanunk egy pórul járt ügyfélnek.
Pár hete egy kétségbeesett telefonhívást kaptunk…
Egy családapa volt a vonal másik végén aki azt kérte, hogy oldjuk meg a Frankfurtból Magyarországra való költözését, lehetőleg azonnal. Ez persze nem egy megszokott kérés, de hamar fény derült az okára is. A segítségünket kérő családapa reggelre várta a korábban megbízott költöztető csapatot, hogy egy teljes háztartást, ingóságokkal együtt Frankfurtból Magyarországra szállítsanak.
Az autó azonban nem érkezett meg a megbeszélt időben és telefonon sem érték el a cég képviselőjét. A több órásra nyúlt egyre feszültebb várakozás után, végül jelentkezett a cég és meghibásodásra hivatkozva lemondták a fuvart, elálltak a teljesítéstől.
Eltűntek a költöztetők, hogyan tovább?
Ezen a ponton lett teljes a káosz. Minden összepakolva, a csomagok készen várakoztak, a család többi tagja úton Magyarország felé, de ott csak egy üresség várja őket, illetve a Frankfurti lakást kiürítve másnap át kell adnia, így szólt az egyezség.
Mivel több autónk is mozgott Németországban, átcsoportosítottunk néhány fuvart, így a közelben lévő a 7,5 tonnás autónkat bevetettük. Rövid időn belül a helyszínre érkeztünk, felpakoltunk és hazaköltöztettük a család otthonát. Természetesen ez nem egy mindennapi történet, de nem egyszer fordult elő, hogy itthonról indítottunk autót a hasonló krízishelyzetek kezelésére.
Mi a tanulság?
A tanulság ebből az, hogy érdemes biztosra menni, válasszunk olyan céget, ahol nem egy autó, nem egy sofőr állapotán múlik a sikeres költözés. Az ügyfél szempontjából ez egy cserbenhagyás volt, emberileg ugyan érthető, hogy Murphy törvénye szerint ami „el tud romlani, az el is romlik”, de ilyenkor kell legyen egy megoldás arra, hogy a munka mégis becsülettel el legyen végezve.
Ennek biztosítéka, ha nagyobb a járműpark, rugalmas a hibakezelés, gyors a kommunikáció és teljes felelősséget vállal a fuvarozócég! Azt gondolom, hogy merj kérdezni, tájékozódni, sosem feleslegesek a „mi van ha” típusú kérdések. Summa-summárum érdemes alaposan megvizsgálni kit bízunk meg a költözéssel, mekkora felelősséget vállal, milyen logisztikával és apparáttal rendelkezik a cég. Menj biztosra!
A bankkártyás fizetés ma már alap elvárás
A legtöbben bankkártyával fizetnek, legyen szó a heti bevásárlásról vagy épp a költöztetésről. Kisebb fuvarozó cégeknél azonban sokszor okoz problémát a terminál hiánya, ami kellemetlen pillanatokat eredményezhet.
Nálunk már 3 éve minden autóban lehetőség van bankkártyával fizetni, amivel időt tudunk megtakarítani és hatékonyan tudjuk kiszolgálni az ügyfeleink igényeit.
Ezzel a levéllel elindítottam a 2025. évi őszi szezont…
…és örülök, hogy a megszokott minőséggel és felelősséggel állhatunk a rendelkezésedre! Szívesen veszem bármely gondolatod, kérésedet, hiszen mi itt a Sebitransnál továbbra is azon vagyunk, hogy a dolgok jól menjenek!
Baráti üdvözlettel,
Sebestyén Sándor
Nincs hozzászólás
Legutóbbi hozzászólások
Még nincs hozzászólás. Legyél te az első!